Najczęściej zadawane pytania

Q?Czy można przyspieszyć termin realizacji zamówienia?
A.

Tak, przy czym zamówienia ekspresowe są dodatkowo płatne w wysokości 50% podstawowego zamówienia.

Q?Czy dokonujecie korekty treści w zleconych plikach (błędy ortograficzne, interpunkcyjne) w sytuacji kiedy dostarczony jest gotowy plik do wydruku?
A.

Jest możliwość zlecenia dokonania korekty treści przez naszego grafika ale tego typu prace są płatne dodatkowo.

Q?Co to jest FTP?
A.

FTP (ang. File Transfer Protocol – Protokoł Transferu Plików) – protokół typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie plików z i na serwer poprzez sieć internetową. Potocznie FTP jest używane określając serwer plików, który używamy do zapisów plików zleconych przez klienta.

Q?Co to jest Spad?
A.

Spad drukarski – obszar druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznej publikacji.

Q?Czy realizujecie także projekty graficzne?
A.

Tak, realizujemy także każdy możliwy projekt graficzny przy czym proszę pamiętać, że wykonanie takie zlecenia przedłuży się o czas realizacji grafiki tj. 1-3 dni robocze.

Q?Na jakim papierze mam zamówić ulotkę, plakat, wizytówkę?
A.

W każdym przypadku doradzamy w sprawie wyboru papieru jak i technologii druku w zależności od budżetu i potrzeb. Ostateczna decyzja należy do klienta.

Q?Jaki jest czas reakcji na zapytanie ofertowe wysłane przez formularz kontaktowy lub mail?
A.

Standardowo odpowiadamy nie dłużej niż w ciągu doby, przy bardziej skomplikowanych zamówieniach gdzie zachodzi konieczność konsultacji z naszymi specjalistami czas ten może się wydłużyć do 2 dni.